DELL Teknik Servis …

Ankara’da Vatan Bilgisayardan aldığım DELL dizüstü bilgisayarım 2-3 hafta önce bozuldu. Aslında touch pad in oraya kahve döküldü. Ne kadar da alel acele  silsem de içine biraz kaçtı. Ters çevirdim yan tuttum. Başlarda çalışıyordu ama 2 gün sonra denediğimde touch pad ın ordaki tıklama tuşlarından sağ taraftakinin çalışmadığını fark ettim. Zaten tuşlara basarken bi anormallik vardı… Tuşun aldında sıvı kuruyınca basınca tepki vermiyordu. Malum şeker kahve kalıntıları 🙂 Bilgisayarı böyle kullanamayacağım için teknik servise götürdüm. Yani İzmir’dekiVatan Bilgisayara. Dell dizüstü bilgisayarların garanti anlaşması yerinde teknik servis imiş. Bende eve gelip internetten bulduğum ve birazdan paylaşacağım numarayı aradım. Uzunca beklemenin ardından bi yere bağlandım. Öncelikle telefon ile bazı yönlendirmeler ile hareket ettim. Misal Masaüstü se 1 Dizüstüse 2 bas.. vs vs.. Sonunda yetkili kişi telefonu açıp derdimi anlattım. Service Tag numarasını söyledim.(Kaheveden bahsetmedim)  Ulaşım bilgilerimi verdim parça olduğu taktirde en kısa zamanda geleceklerini söylediler. 3-4 gün sonra telefon ile arayıp geleceklerini bildirdiler. Öğleden sonra elinde bir koli ile bir tekniker geldi. Blgisayarın olduğu ve masayı hazırladığım odama geçtik.  Gözlerimin önünde bir tornavida ve bir cımbız ile dizüstü bilgisayarım tamamen söküldü. Touch padın olduğu kısım gri ön panele bağlı olduğundan dolayı bilgisayarımın desenli ön paneli çıkardık. Üstündeki işlemci türünün olduğu etiketler ve benim yapıştırdığım “özgürlük için pardus” etiketide panelle birlikte gitti. Onun yerine sade etiketsiz gri bir panel takıldı. Toplam süre 20-25 dakika içinde eski haline geldi bilgisayar. Dell bilgisayar için hele böyle yerinde bir teknik servisi olduğu için bir Dell kullanıcı olarak gururlanıyorum 🙂 Başlarda aramak vs. zor gelsede yerinde destek hizmeti Edirne’den Hakkari’ye kadar nerede olursanız olun evineze kadar geliyorlar. Valla böyle hizmet ne görüldü ne duyuldu. Her zaman ki gibi sloganım DELLiriyorum :)Teşekkürler DELL…

Tel. No: 00 800 353 90 002 (Aramalar ücretsizdir ! )

Ayrıntılı bilgi için : http://www.dell.com.tr/services

http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/topics/landing_pages/tr/nbd_service?c=tr&cs=trbsdt1&l=tr&s=bsd

7 responses to DELL Teknik Servis …

Bende benzer bir bir olay yaşadım ve arkadaşıma katılıyorum. Dell marka bir dizüstü bilgisayar kullanıcısı olarak gurur duyuyorum. Yerinde Servis Garantisi ve hizmeti mükemmel. Bilgisayarın kapağını hızlı kapamaktan dolayı HDD göçtü ve servisi aradım 2-3 gün içinde bir teknisyen Yeni HDD ile geldi ve eskisiyle garanti kapsamında değiştirdi.
Bu her firmanın yapmayacağı ya da yapamayacağı bir hizmet…
Teşekkürler…

Verilen telefon numaralarını aradığmda ,sürekli bütün kanallarımız doludur diyor.Nasıl ulaşabilirm ?

Benim aradığımda sorun yoktu. Bilgisayarı alıdığınız yerede sorun onlar dağıtımcı firmadan bilgi alırlar en kötü ihtimal.

dell çidden tartışmasız garanti ve yerinde hizmet veriyor.salı gunu monitörde leke oluştu kullanıcı hatasından da olabilir.!ama tartışmasız kaydı aldı aynı gun cevap verdi cuma gunu de teknisyen ve parca elinde üçretsiz değişim yaptı.farklı olumsuz yorum yapanlara itibar etmeyin en buyuk kanıtı benim dell ve çalışanlarına saygılar….

Dell marka bir laptop aldım 1 sene sonra bataryası birden bire arızalandı bende yukarıdaki numaradan servisini aradım ( hafta içi mesai saatleri içerisinde aramanız gerekli) çeşitli yönlendirmelerden sonra bir yetkili ile görüştüm benden bazı şeyleri yapmamı istedi arızanın nereden kaynaklandığını anlamak için şuna bas şöyle yap gibi sonuçta bataryamın arızalı olduğunu söyledi ve yeni bir batarya yı adresime gönderdi toplam 5 dakika sürdü çok memnunum teşekkürler delll

dell gerçekten ürünleri, yerinde teknik servisi ve garantili yedek parça değişimi konusunda iyi bir şirket. bende ilk başlarda ( dell yetkili servis tel. no: 0811 288 00 01 – 888 578 54 46 ) telefonla bir yetkiliye ulaşmakta ve derdimi ona anlatmakta zorlanmıştım. ordan seni yönlendirerek işte şöyle yapın böyle yapın diyerek arızayı tespit etmeye çalışıyorlar. yani azda olsa bilgisayardan anlaman lazım ve sadece her aramanda bilgisayarında oluşan 1 arızaya bakıyorlar. bilgisayarda başka bir arıza daha varsa, onun için daha sonra tekrar bizi arayın yeniden arıza kayıdı oluşturalım diyorlar. ama hani bilgisayardaki sorunların çözülmesi biraz zaman alsada sonuçta ilgileniyorlar. hani bilgisayarı yeni aldığım ilk başlarda kafama çok takılmıştı, neden bilgisayarım arızalandığında hemen çağırabileceğim yetkili servisin normal bir telefon hattı yok veya götürebileceğim bir yetkili servisi yok diye, ama sonradan insan alışıyor onlarında çalışma sistemi böyle ve yerinde teknik destek servisinden memnunum. ilk arıza wirelessden olmuştu bilgisayar kullanımında acemiydim o zamanlar ve dell,in türkçe teknik destek servisine ulaşmakta ve karşıdan yönlendirilmelerinde epey bir zorluk çekmiştim onun için bayaa bir çabalamıştım. dell yetkili servis elemanını sinir etmiştim. beyefendi lütfen bilgisayardan anlıyan birini bulup bizi tekrar öyle arayın demişti. e bende bulamadım öyle birini tekrar tekrar aradım ne yapayım. bir aradım olmadı iki aradım olmadı ama üçüncüde artık kavradım bilgisayarı ve dediklerini yaptım wireless arızalı dendi. ve arıza kaydı oluşturdular isim adres ve telefon no aldılar wireless için eve teknik servis elemanı geldi ve wirelessi garantili olarak değişti. daha sonradan bataryada sorun çıkmıştı dell müşteri hizmetlerini aradım. bataryanın numarasını istedi ordan o numaraya baktı bir kaç soru sordu ve bir kaç işlem yaptırdı ve batarya arızalı dedi ismimi, açık adresimi ve telefon numaramı istedi ertesi gün kargoyla yeni bataryam eve ücretsiz geldi. evet bazen hattı düşürmek zor olabiliyor yoğun olabiliyorlar ve ayrıca hafta içi ve 09:00 – 17:00 mesai saatleri içinde aramanız lazım ve arızaın tespiti için oradan size yönlendirme yaparak bazı işlemler yaptırıp bir kaç gün sonra bizi tekrar arayın deyip arızanın düzelmesi için bir kaç gün bekletebiliyorlar ve arızanın durumuna göre yapılan işlemlerde değişebiliyor, ama sağolsunlar bozulan yedek parçaların değişiminde çok iyiler. bozuk olduğuna kanaat getirdikten sonra hemen muhakkak garantili orjinal yedek parça değişimini yapıyorlar. dell ekibine iyi çalışmalar, teşekkürler ve iyigünler dilerim… hoşcakalın , tüm herkese iyigünler dilerim…

Leave a Reply